Tags

,

Aanstaande zaterdag hoop ik naar de 4e Nationale Bekeerlingdag 2011 te gaan.

Voor de vierde keer organiseert Stichting OntdekIslam in samenwerking met het Landelijk Platform Nieuwe Moslims (LPNM) de Nationale Bekeerlingendag. Een dag waarop ‘nieuwe moslims’ elkaar ontmoeten, lezingen beluisteren, ervaringen uitwisselen en inspiratie opdoen. Dit jaar zal de dag gehouden worden in het Opera Zalencentrum te Den Haag.
Net als de voorgaande jaren is het elHamdoulilah weer gelukt om internationaal bekende bekeerlingen te boeken die de theologische verdieping verzorgen. Dit jaar zijn dat Abdur Raheem Green (uit Engeland), Mutah Napoleon (uit Amerika) en Muslim Belal (uit Engeland) geworden. Tijdens de dag en tussen de lezingen door is er voldoende kans om ook onderling ervaringen uit te wisselen en nieuwe contacten op te doen.
Hoewel de specifieke doelgroep van deze dag bekeerlingen zijn, ben je als niet-moslim of niet-bekeerling natuurlijk ook van harte welkom!

Ruim een week geleden waren er al bijna 700 aanmeldingen. Ik heb er erg veel zin in en hoop veel nieuwe mensen te ontmoeten.

Ik ga mijn zijden hoofddoeken en hijabpins meenemen. Dus als je interesse hebt, zoek me op.šŸ˜‰ De zijden hoofddoeken zullen die dag bij uitzondering in de aanbieding zijn voor 20 euro. Ook als je niks wil kopen, maar kennis wil maken, geef een gil. Ik zal een zwarte broek, roze blouse en roze hoofddoek dragen die dag. Ik zie er naar uit om je te ontmoeten.