Tags

,

Even een klein berichtje van mijn kant. Op dit moment ben ik hoofddoekspelden extra aan het maken voor de bekeerlingendag, vandaar dat ik even weinig post deze dagen. In mijn vorige blogje had ik het over 700 aanmeldingen. Het zijn er nu zelfs 1500 geworden, dat zal druk zijn!

Ik zie deze dag als een uitgelezen manier om feedback te krijgen op wat ik heb gemaakt. Vind je het mooi? Vind je het draagbaar (letterlijk: is het niet te groot of te klein)? Is het iets wat je zou kopen? Wat mis je eraan? Ik ontwerp alles zelf, dus kan ook gemakkelijk alles naar wens aanpassen.

Voor diegenen die wat willen kopen: de hoofddoeken zijn, zoals ik al heb geschreven, speciaal die dag in de aanbieding van € 25 voor € 20. Alle hoofddoekspelden zullen die dag geen € 4,50 maar slechts € 4,00 kosten. Ik zal ook broches meenemen. Die zullen van € 6,50 voor € 6,00 zijn.

Tot zaterdag als God het wil. Het lijkt me leuk je te mogen ontmoeten. (En ja, ik houd het bij dezelfde kleren: zwarte broek, roze blouse, roze hoofddoek).

PS: de bekeerlingendag wordt georganiseerd door o.a. de mensen achter Ontdek Islam, een website voor en door (vnl.bekeerde) moslims. Neem gerust een kijkje daar.

OntdekIslam.nl.