Tags

, , ,

Al een tjidje was ik bezig met een lappendekentje voor mijn jongste dochter. Het wordt een gehaakte deken van granny squares. Ik heb het volgende patroon gebruikt.

Via de blog van ‘Haken en meer’ werd ik verwezen naar DE blog van de haakkoningin voor een handige manier van vierkantjes aan elkaar haken.

Dit is wat ik vanmorgen had. Ik heb al mijn gehaakte granny squares per kleur gesorteerd en het kleine bolletje katoen erboven op is om de rand te maken.

Vanmiddag heb ik heerlijk in het park gezeten en gehaakt. Zo zag mijn haakwerk er toen uit.

Dit is het resultaat van een middag haken. Alléén…. ik vind het zevende blokje te paars. Nu weet ik niet of ik zo door zal gaan of toch weer uithalen. Dat betekent wel dat ik dan een andere kleur moet vinden die erbij moet passen. Wat denk jij?