Tags

, ,

Sinds heel kort zit ik op Swap Workshop (ik denk steeds: Swap Robot, héél irritant). Bij Swap Workshop kun je dingen swappen (ruilen) voor credits en met die credits weer met een ander swappen voor een ander item. De website is nog niet zo lang online en er staat ook wel ‘rommel’ tussen, maar het is veelbelovend in mijn ogen.
Mocht je je eventueel willen aanmelden, wil je mij dan noemen als referentie? Dan krijg ik weer wat credits. Altijd handig. Ik heet daar ook Aagje Doeken.

Ennieweej, ik heb daar een zijden shawl opstaan. Er is iemand die hem met mij wil swappen, maar ze wilde er ook nog een bijpassende pin bij. Ik heb dus even geknutseld vandaag. Dit is het resultaat. Ik ben er best tevreden over. Hopelijk vindt de geïnteresseerde swapper ze ook leuk.

Daarnaast ben ik bezig geweest met het haken van een babyschoentje. Wat ik vooral heel leuk vind, is de uitleg van de ‘foundation chain’ (iemand een goede vertaling voor die term?) vanaf 1:16. Die ga ik vaker gebruiken. (Mocht je liever foto’s kijken, dan is hier een goede foto-tutorial.)

En dit is natuurlijk de foto van het resultaat. Mijn oudste dochter wilde hem al meteen voor haar poppen gebruiken, dus ik denk ik dat nog een tweede ga haken ook. Ooit…