Tags

, , , , ,

Deze week ben ik verder gegaan met de gehaakte lappendeken. Het is een heerlijk werkje om te doen. ’s Avonds laat lukt het niet zo goed, want dan zijn de kleurverschillen niet goed te zien. Ik zit dus steeds overdag tussen de kinderen te haken, die me dan met veel liefde meehelpen door de bollen garen af te rollen voor me. Heel gezellig dus. Dat ze ook alles in de war maken, neem ik maar voor lief.

Helaas werd ik vanmorgen wakker met een hele pijnlijke arm. In het verleden heb ik hele zware RSI, een tennisarm en golfelleboog gehad aan de rechterkant. Ja, allemaal tegelijkertijd. Dit voelt weer een beetje zo. Ik heb het vandaag dus maar rustig aan gedaan met haken.

Naast Swap Workshop zit ik ook nog op Swap-bot. Ik organiseer daar op dit moment een speldenkussen-maak-swap én een oorbellen-maak-swap.

Voor de oorbellen-swap ben ik vandaag even aan de gang geweest. Op de foto is het niet (zo goed) te zien, maar de oorhaak is wit-zilverkleurig en de hanger en ringetjes zijn oud-zilverkleurig. Ik ben dus nog niet tevreden. Er missen ook nog twee plaksteentjes. Ik ben er nog niet uit welke kleur ik zal gebruiken.

Om toch het idee te hebben dat ik ze af heb gemaakt, heb ik ze wel op een kartonnetje bevestigd en in een gripzakje gedaan. Ziet er wel leuk uit, toch?

Verder heb ik een tijdje geleden veel kralen en benodigdheden gekocht. Onder andere ‘opaalglas’-kralen, waar ik helemaal verliefd op ben. Ik heb er ook een hoofddoekspeld mee gemaakt. Ze zijn heel moeilijk te fotograferen, maar geloof me, in het echt zijn ze supermooit. Het zijn facet-rondelles en ik zie me er al van alles mee maken.

Ook die hoofddoekspeld heb ik op een kartonnetje gestoken en in een gripzakje gedaan.

Alles wat ik tot nu toe al in gripzakjes heb gestoken, heb ik in een blik gedaan. Een heerlijk ouderwets blik, waar ik helemaal vrolijk van word. Ik heb veel van mijn spullen in kringloopblikken en -rommeltjes opgeruimd. Ik zal er in de toekomst eens wat meer foto’s van maken.

