Tags

, , ,

Ja, het wordt misschien wat saai. Ik ben aan het haken geweest (mijn arm is weer in zijn normale doen) en heb nog twee paar oorbellen gemaakt voor de oorbellen swap op swapbot.com. Mijn zilverkleurige oorbelhaakjes zijn nu op. De volgende oorbellen worden goudkleurige. Dan heb ik tenminste wat om te kiezen als de partners zijn toegewezen. Het is wel eigen keuze wat je stuurt, maar ik wil toch wel iets sturen wat ze leuk zouden vinden.

Op Swapbot.com was de allereerste swap die ik organiseerde, de Crochet flowers for each other swap. In deze swap moest je naar twee partners 10 gehaakte bloemen sturen.
Ik heb ze op 14 maart gestuurd, een week voor de deadline van 21 maart. Op 19 maart heeft één van de twee ontvangers mij een vijf en hart gegeven, de hoogst mogelijke waardering. De andere ontvanger heeft tot op heden nog niets ontvangen, dus ik ben begonnen met het maken van de ‘resend’.

Dit zijn de bloemen die ik tot dusver gehaakt heb.

Zie je die twee grote bloemen? Ik heb er nog een grotere foto van. Ik ben namelijk helemaal verliefd op die bloemen. Ze heten in haak-land ‘Japanse bloemen’ en zijn momenteel een grote hit. Ik heb de tutorial van Elizabeth Cat gevolgd. Ze zijn erg gemakkelijk te maken en zien er fantastisch uit. Ik heb haar al een bericht gestuurd of ik haar tutorial zou mogen vertalen in het Nederlands.

Ook heb ik nog twee paar oorbellen gemaakt. Ik vind vooral de oorbellen met de bruine facetkralen erg mooi. Simpel, eenvoudig en erg mooi. Ik heb de oorbellen natuurlijk ook weer in de zakjes gedaan.