Tags

, , , ,

Jaaa, ik heb toestemming van Elizabeth Cat dat ik haar tutorial kan vertalen. Leuk! Ik denk dat ergens de komende week de tutorial wel online staat.

Op dit moment ben ik bezig met het maken van een shawl van Japanse bloemen. Het is een patroon wat ik nu uit mijn hoofd doe, terwijl ik tv kijk. Gisteren heb ik vijf bloemen gehaakt en vastgezet.

Mijn gehaakte deken zit ‘on hold’. Mijn beige katoen is op, dus ik kan even niet verder haken. Gelukkig komt mijn moeder deze week. Zij heeft nog veel meer beige katoen, dus ik krijg weer wat voorraad van haar. Ik wil zo graag verder met die deken. Hij is nu al echt zwaar als je hem vasthoudt. Met haken is dat ook al lastig aan het worden, maar ik word wel steeds verliefder op de deken!

En ja, ik heb weer in het park zitten haken.๐Ÿ™‚ Vanmiddag ga ik weer, maar dan ga ik dus verder met de Japanse bloemen. Heerlijk, dit weer van de afgelopen week. De kinderen hebben genoten en ik ook.