Tags

,

En toen was het ineens 30 april!! Nee, ik heb het niet over Koninginnedag, maar over een deadline voor swapbot.com.
Ik ben de host van de al eerder genoemde oorbellen-swap en had de deadline op 30 april gezet. Deze week was alleen nogal heftig met een zieke echtgenoot die nu in het ziekenhuis ligt (het gaat nu goed met hem). Gelukkig had ik vandaag nog genoeg tijd om de oorbellen te maken en te sturen. Uiteindelijk heb ik dus de deadline gehaald, iets wat voor mij heel belangrijk is.

De bedoeling van deze oorbellen-swap is om naar twee personen een paar zelfgemaakte oorbellen te sturen. Vannacht kreeg ik ineens een idee voor één paar oorbellen. De andere oorbellen had ik al eerder gemaakt en laten zien. Ik heb uiteindelijk geen plaksteentje in de hanger gedaan, maar een beetje oranje glitterlijm. Het effect is mooi geworden, gelukkig. Ik vreesde er een beetje voor dat het lelijk zou zijn, maar dat viel dus mee.


Met de glitterlijm.