Tags

, ,

Weer een deadline van swap-bot gehaald! Het kwam dit weekend wel heel slecht uit allemaal. Mijn man is gelukkig ontslagen uit het ziekenhuis, dus die stress is voorbij.
Deze keer ging het om een speldenkussen-swap. Ik heb nog nooit een speldenkussen gemaakt, dus het was even piekeren wat ik zou doen.
Uiteindelijk heb ik weer Japanse bloemen gehaakt, maar net een tikkeltje anders. Ik vond het gewoon jammer om ze op de post te doen. (Ik heb de spelden ook in de envelop gedaan, vond het zo grappig staan bij de speldenkussens.)

Nu ik toch bezig ben met speldenkussens, is het tijd voor een stap verder. Ik wil er een maken van stof. Er is alleen รฉรฉn klein detail: mijn naaimachine en ik zijn nog niet echt vrienden. Ik heb een vierkant gehaakt en wil die op grijze stof vastzetten. Het probleem is dat het tricot is, wat zo ongeveer de lastigste stof is om goed, recht te verwerken. Het is dus nog maar de vraag of het gaat lukken.


Het vierkant moet nog wel geblockt worden, dus let niet op de vorm. Dat is nog niet optimaal, maar dat is dus niet waar ik me aan erger. Ik hoor graag wat jij wel of niet denkt dat het er fout is met dit vierkant.