Tags

, ,

Mijn oudste dochter wou heel graag met de kralen gaan rommelen, maar dat lukte overdag steeds niet met de twee kleintjes erbij. We spraken dus af dat we de kralen op tafel zouden zetten, als de twee kleintjes in bed zouden liggen. Dan mocht zij langer opblijven en oorbellen maken. Daar had ze zo’n zin in!

Wat een heerlijke twee uur waren dat. Ik weet niet wie het hardst genoot, zij of ik. Een tempo dat ze ook nog eens had! Ze wist precies wat ze wilde, haalde meteen zelf al de nietstiften uit het zakje en de kralen erbij. Ik heb de oogjes eraan gemaakt en de oorbellen aan de haakjes gehangen. Ik heb hard moeten bikkelen vanavond. Wat een werk.
Een zeer trotse dochter wilde persé op de foto met alle gemaakte oorbellen. Bij deze dus een fotoserie zonder commentaar. Oh ja, ze zou ook wel willen leren haken.😉 Niet te geloven dat ze nog maar 5 jaar is.