Tags

,

Vandaag heb ik eindelijk gedaan wat ik al zolang wilde doen. Ik heb er uren voor achter de naaimachine gezeten en tussendoor steeds onze kleinste overal vanaf en uit geplukt. Het schoot dus niet echt op, maar ik ben klaar met mijn haaknaaldenetui!

Ik was al een tijdje op zoek naar een systeem om gemakkelijk alles mee te kunnen nemen voor een haakproject. Ik heb het liefst ook een schaar, naalden en een stekenhouder bij me. Verder wil ik ook mijn bollen katoen erbij in kunnen stoppen, zodat alles bij elkaar zit. Stiekem wil ik een volgende keer er eentje maken met een extra zakje/ruimte om al gehaakte onderdelen in te kunnen stoppen.

Ik heb geen patroon gebruikt, ben zelf even gaan zitten om alles uit te tekenen. Maar genoeg gepraat nu. Hier een paar foto’s en ik ga geen wóórd zeggen over dingen die beter konden enzo enzo…