Tags

Eigenlijk heb ik maar heel weinig naaimachine-ervaring. In een grijs verleden ben ik begonnen met een opleiding tot coupeuse. Ik heb dit drie maanden volgehouden en toen kwam ‘life in the way’, zoals ze dat zeggen. Daarna heb ik nooit meer wat gedaan.
Dat ik dus voor de tweede dag op rij iets maak met de naaimachine, is dus best een bijzonderheid.

Ik heb een mandje gemaakt. Ik had Nicollies tutorial van het mandje al een tijdje geleden gezien. Vandaag ben ik er echt even voor gaan zitten.
En guess what, het is een heel eenvoudig mandje om te maken. De tutorial is heel erg duidelijk en het kan niet misgaan. Ik merk wel (en dat was bij mijn haaknaalden etui ook al zo) dat ik onnauwkeurig werk. Dat is wel een punt van verbetering. Ik kán ook nauwkeuriger werken, maar doe het niet. Even snel-snel en zo-zo.

Maar goed, hier is mijn mandje dan, gemaakt van restjes stof. Zelfs de oortjes/lusjes heb ik zelf gemaakt. Wel even een klusje om ze binnenstebuiten te keren, maar met een Tunische haaknaald lukt dat goed.

Gewoon een schattig klein mandje, ongeveer de maat van een vierkant memoblok. Ik denk dat ik er snoepjes in ga bewaren.😀

Trouwens, ik wil ook nog even een speldenkussen showen. Ik kreeg deze van mijn swappartner voor mijn speldenkussenswap. Ik ben er erg blij mee. Hij is niet zo groot, maar ik vind hem erg schattig.