Tags

,

*English text below*

Gisteren kwam ik tijdens het opruimen mijn borduurwerk weer tegen. Iek! Al jaren ben ik bezig met dat borduurwerk en het is nog steeds niet af. Een UFO (UnFinished Object) in de ware zin van het woord. Ik wil het niet weggooien, maar of ik hem ooit af ga krijgen? Ik weet het niet.

Oh ja, mocht je het niet zien, het moet een blauwe hortensia in pot voorstellen.😉

Deze ‘merklap’ zat bij mijn borduurwerk in het blik. Ik heb hem gemaakt toen ik een jaar of tien was, denk ik. Het ziet er ook enorm gedateerd uit. Heel grappig om weer terug te zien.


While organising my home, I found this piece of embroidery back. Yikes! I started working on it years ago. If I will ever finish it, of that I am quite unsure! An UFO (UnFinished Object) in the true sense of the word. If you wonder what it should look like, it is supposed to be a hydrangea. 


I also found a second piece, a sampler this time, that I worked on (and finished) when I was about ten years old. It might be very oldfashioned, but I was so pleasantly surprised to see it back again after all these years!