Tags

*English text below*

Sorry dat het al even geleden is dat ik voor het laatst postte. Ik heb het de laatste tijd zo enorm druk! De schoolvakantie (die hier 8 weken duurt) is ook nog eens begonnen, dus ik weet soms van voren niet dat ik van achteren nog leef.
Ondertussen probeer ik in mijn schaarse vrije tijd wat dingen af te maken (de Japanse bloemen shawl, de lappendeken en toch ook maar mijn borduurwerk). Ik heb alleen geen foto’s van mijn werk tot nu toe, hopelijk komt dat een andere keer nog.

Ik ben wel weer aan het rommelen geweest met een haaknaald en bolletje katoen. Een tijdje geleden blogde ik over gehaakte bloemen. Ik ben wat verder gegaan met de bloem als basis en heb er een rand omheen gehaakt. Die rand lijkt uiteindelijk een hexagon-vorm op te leveren, dus mijn volgende project *kuch* gaat waarschijnlijk een deken worden van bloemen-hexagons. Nu alleen nog verzinnen in welke kleuren ik die deken zou willen. Deze is in één kleur gehaakt, maar ik denk dat ik het leuk vind om de bloem in veel kleuren te maken en de rand steeds in dezelfde kleur. Iemand suggesties?

I am sorry it took me forever to write this blogpost. I have been very, very busy lately and the childeren are home for the summer holidays (which lasts 8 weeks). In my, very limited, spare time, I am working on my Japanese flower scarf, the Afghan and my cross-stitch UFO as well. I have no pictures yet, hopefully I will be able to show some some time soon.

Meanwhile I have been playing around with a crochethook and a skein of cotton. I started with a crocheted flower, about which I blogged some time ago. I gave it a border and now it looks like a hexagon. My next project will probably be another afghan made with these hexagon-flowers. I am still not sure about the colors I would make it with. Do you have any suggestions?