Tags

, ,

*English text below*

Joehoeee!!! Ik heb aardig doorgehaakt de laatste dagen. Toen ik eindelijk het laatste vierkantje had aangezet, heb ik er nog een rand van ‘granny-stripes’ en een picotrandje omheen gehaakt.

Dit is mijn eerste grote project wat af is.
Ik heb er een aantal dingen van geleerd.
1. Begin niet als een malle granny square te haken, zonder eerst te controleren of het patroon wel goed is.
2. Denk van te voren over een kleurenschema.
Er was nog iets wat ik ontdekte halverwege, maar ik weet nu niet meer wat.

En nu is het foto-tijd.ūüėÄ (De deken is nog niet geblockt, dus het ziet er nog wat lubberig uit)

Yihaaaaaaaa! I finally ¬†finished my granny square blanket! I did crochet quite a bit the last couple of days. When I finished connecting all the granny squares, I added a border¬†with ‘granny stripes’ and picots.
I did learn a few things though:
1. Do no start¬†crocheting your granny squares without¬†making sure that you’ve got the right pattern.
2. Think (and decide) beforehand about the color scheme you want to use and pattern you are going to follow.