Tags

, ,

*English text below*

Tussen de bedrijven door heb ik nog allerlei hoofddoekspelden en oorbellen gemaakt. Zijn ze niet mooi?

Roze facetkralen, acryl. Normaal gebruik ik vrijwel geen acryl kralen, maar deze riepen me toe vanuit hun bakje in de winkel.🙂

Weer acrylkralen. Ook deze riepen me toe: ‘Koop me! Koop me!’. Het zijn facetkralen met een mooie smoked-kleur. Die kleur is wel moeilijk op de foto te krijgen. Ik ben aardig beziggeweest.

Hoofddoekspelden met resin bloemen in allerlei kleurtjes. Ze zijn niet zo groot en mooi subtiel (ca. 1 cm).Ik heb E6000-lijm gebruikt op aanraden van Nancy. Die lijm is echt supersterk. Het stinkt wel enorm en je moet goed ventileren, maar dan heb je ook wat.😀

Deze resin bloemen zijn een stukje groter, namelijk zo’n 2,5 cm. Ik heb ze in een ‘bakje’ gezet en als hanger aan een hoofddoekspeld gezet. Ze staan heel leuk, ik heb het al geprobeerd. Helaas kan ik geen goede foto van mezelf maken.🙂

Oranje.. Koninginnedag duurt nog even, maar ik wil die dan wel dragen.

Verder nog deze oorbellen. Heerlijke ‘oogst’ na een dagje knutselen.

PS: Alles is te koop. Neem als je interesse hebt, contact met me op via de mail (miemons [at] hotmail.com) voor info of reageer hieronder.

Inbetween the crocheting, I did some more crafting and made these hijabpins and earrings.
Even though I am not particularly fond of acrylic beads, these pink faceted beads, caught my eye at the store, and were begging me to buy them. Of course, I obeyed and see how lovely they turned out in the final product! I am really pleased!

I also made some hijabpins with resin cabochon flowers. They turned out really well. I just love them. I used E-6000 glue and that worked out really well.
I simply love the result of a ‘hard’ day of crafting.

PS: It is all for sale. If you are interested, you can contact me through e-mail (miemons [at] hotmail.com) or reply on this blog.