Tags

,

*English text below*

Door de drukte thuis, kom ik totaal niet aan enige vorm van handwerken toe. Heel jammer, want ik mis het echt ontzettend.
Verder ga ik komende week een week tot tien dagen weg, dus dan zal ik ook niet posten.

Het enige wat ik kan laten zien, is een kringwinkel-vondst. Voor slechts โ‚ฌ 1 was al dit garen voor mij. Het oranje garen had een wikkel van (geloof het of niet) Jean Paul Gaultier of een ander groot merk. Ik zag het in een flits en natuurlijk ben ik dat wikkel nu kwijt. Ik kan dus niets bewijzen.๐Ÿ˜€

Hopelijk tot over een paar weken.

I am too busy to do any crafting. I really miss crafting and that I cannot show anything at all. I am also planning to go away for 7 – 10 days. I will not be posting anything during that time either.

The only thing I can show you, is this thriftstore-find. I only paid โ‚ฌ 1 for the lot.
The orange skein actually had a label with Jean Paul Gaultier or some big fashion-brand on it. Offcourse I lost the label, so I cannot prove anything.๐Ÿ˜€

Hope to see you back in a few weeks.