Tags

, ,

English text below

Tijdens mijn mini-vakantie heb ik een paar leuke aankopen gedaan en een lief cadeau gekregen van iemand.

Als je op zoek bent naar leuke stofjes, ga dan eens naar Karteris in Barneveld. Ik moet zeggen dat het personeel vrij kortaf is, maar de ruime collectie aan stoffen maakt dat helemaal goed.

Voor mijn twee meiden gaan hier jurkjes van gemaakt worden. Ja, gaan…
De jurken zijn te ingewikkeld voor mij. Ik heb alleen de onderdelen mogen tekenen op patroontekenpapier. Bedankt mam, dat je de jurken wil maken. Ze worden vast geweldig mooi!

Daarnaast heb ik van een lieve tante een heel leuk cadeau gekregen, namelijk 9 bollen katoen voor een nieuw project. Ze kocht onderstaande kleuren. Lief he? Zelf is deze tante ook creatief trouwens. Ze werkt als vrijwilliger bij Piekadoo (Daar moet je zeker eens binnenstappen als je in de buurt bent, want aanrader!).

Ik heb zelf bij de Phildar-winkel in Barneveld de andere kleuren gekocht. Ook hier geldt: het personeel is wat kortaf, maar het assortiment maakt dat helemaal goed.

Mooi he? Mijn project is alweer een eind op weg, maar ik heb waarschijnlijk niet genoeg garen (terwijl ik toch echt 18 bollen had in totaal!). Foto’s van ‘mijn project’ volgen hopelijk snel.

PS: Sfeerfoto van de vakantie. We hebben héérlijk ge-BBQ’t, terwijl het goot van de regen.

PS2: Kijk hier voor een eenvoudige tutorial over het aanbrengen van watermerken op je foto’s.

I bought some fabrics. My mom will make some summerdresses for my two little girls. My aunt gave me nine skeins of cotton (darkblue, lightblue and grey). I did buy the other colors and have allready started a new project.
The last picture shows us having a BBQ while it is raining cats and dogs. The food was delicious though!