Tags

, , , , ,

English text below

Gisteren ben ik even bij de Action geweest en ik heb er aardig wat gekocht.

Ik heb wat spullen gekocht om kaarten te maken. Ik heb een islamitische Ramadankaarten-swap georganiseerd op Swap-bot. De deadline is de 18e al en ik heb zo gééééén inspiratie. Ik denk dat ik iets ga borduren, want alleen papier vind ik te saai.

Verder heb ik transferpapier gekocht. Volgens de aanwijzingen is het simpel in gebruik: print afbeelding op transferpapier, breng aan met strijkijzer op de gewenste stof en voila. Deze pakjes kosten € 1,49 per stuk. Er waren ook pakjes met A4-formaat vellen voor drie-nog-iets ofzo. Voor dat geld kun je wel wat uitproberen, niet dan?

Ik zag ook strijkemblemen liggen. Deze waren één-nog-wat. Mijn man heeft namelijk een t-shirt met een heel klein vlekje die ik er niet uit krijg gewassen. Ik ga eens kijken of ik het kan fixen met zo’n embleem.

Deze haaknaalden heb ik niet gekocht, maar geswapt op Swap Workshop. Tenminste, ik had er al een paar en nu is mijn serie ongeveer compleet. Heerlijk kleurrijk.

Gisteren had ik zelfs nog wat tijd tussen het winkelen door en heb ik twee hoofddoekspelden gemaakt. Jammer genoeg heb ik geen oudzilverkleurige stopjes, de groene speld is nu nog niet helemaal naar mijn zijn.

Last but not least: een preview van mijn project. Is het niet mooi??

I have done some shopping at a discounter and bought quite some (cheap) craftsupplies. I have an islamic Ramadan cardswap due at august 18th and have no clue what to make yet.
I did buy transferpaper and an embleme to fix a t-shirt of my husband.
The crochethooks were swapped at swapworkshop.com. I like the colors of all the hooks. Yay!
I even made two hijabpins in between all the shopping and lzeast but not least a preview of my next project. Beautiful, he?