Tags

,

*English text below*

De laatste week heb ik me alleen maar bezig gehouden met hoofddoekspelden maken. Het was erg moeilijk om er goede foto’s van te maken. Ik heb er nog veel meer gemaakt, maar een deel van de foto’s waren niet goed genoeg om te posten. Helaas.

Trouwens, is hoofddoekspeld een goed woord? Het zijn natuurlijk gewoon spelden om je hoofddoek vast te maken. Ik vind alleen het woord zo lang. Het woord hijabpin heb ik ook gebruikt, maar dat is in feite Engels. Ik hoor graag nieuwe suggesties.

Voor de rest geldt: sit back, relax and enjoy the pictures.
PS: Ook hier geldt dat ze te koop zijn. E-mail me op: miemons[at]hotmail[dot]com.

Last week I made a lot of hijabpins. Unfortunately some of the pictures were not good enough to show here, I made even more than I show here.
Enjoy!
PS: They are for sale. Contact me at miemons[at]hotmail[dot]com.