Tags

, ,

*English text below*

Mijn creatief blok is er nog steeds wel, maar ik geloof dat er voorzichtig wat creatief licht begint te schijnen.

Kind nummer 2 bracht een briefje mee dat het klasthema van deze week ‘knuffels’ was. Of we de knuffels ook willen labelen met een naam, alstjeblieft.
Ik wilde niet gaan knoeien met een stift, dus heb er een vilten label van gemaakt. Dit was even snel, voordat hij naar school moest en volledig uit de vrije hand. Netjes is het dus niet, stevig vast zit-ie wel.🙂
Ik heb al een tijdje wat lappen vilt in huis liggen en nu moest ik er dus wel iets mee doen. Hopelijk gaat er nu snel nog wat volgen. De ideeën spoken al een beetje rond in mijn hoofd.

Verder heb ik oorbellen gemaakt en stekenhouders. De stekenhouders die ik heb gemaakt, gebruik je met breien. Je kunt ze op je breinaalden schuiven, zodat je dan gemakkelijk een aantal steken apart zet of aantallen steken kunt onthouden. Er zijn ook stekenhouders met een slotje, die zijn vooral geschikt voor haakwerk, omdat je ze aan de lusjes kunt haken. Die heb ik ook gemaakt, maar die foto’s zijn mislukt. Het weer werkt ook niet echt mee, alle foto’s zijn grauw. Ik zit serieus te denken aan de aanschaf van daglichtlampen, maar die zijn best wel duur. Nou ja, wie weet… Ooit…

Deze blauwe oorbellen zijn in het echt veel meer groenblauw. De foto doet de kleur geen recht.

Last but not least, deze mooie oorbellen. Ze zijn in het echt nog mooier dan op de foto.

Alles is te koop. Heb je interesse, reageer dan op dit bericht of stuur me een e-mail: miemons[at]hotmail[dot]com.*

*I am slowly starting to be crafty again. My creative block seems to go away, although quite slowly.
My second child has a schoolproject about their stuffed animals and the parents had to label them. I used some felt and embroidered his name on the label. It was done quite quickly and without any pattern, so it looks a bit shaky. But I really like how it turned out.

I did make some earrings and stitchholders as well. I love the purple earrings. I think they are gorgeous.

It is all for sale. If you are interested, contact me through this blog of through e-mail: miemons[at]hotmail[dot]com.*