Tags

*Engelish text below*

Zelf vind ik het altijd enorm leuk om de werkplekken van anderen te zien, hoe dingen georganiseerd/opgeborgen worden en dus vond ik dat ik de mijne ook maar eens moest laten zien.

We wonen in een appartement met 3 slaapkamers, dus een eigen ruimte zit er niet in. Ik heb een deel van de woonkamer geclaimd. De tafel is een kringloopvondst (ik heb er nog zo één en die gebruik ik voor de computer). De planken zijn van IKEA en de weckpotten zijn ook kringsloopvondsten.
De kralenbakken komen van de Kruidvat, maar worden daar niet meer verkocht, voor zover ik weet. Helaas, want ik heb er net vanmorgen nog één kapot laten stuiteren. Ik wilde ook foto’s posten van de inhoud van de kralenbakken, maar dat wordt het nu dus even niet.
(Kijk waar ik mijn haakgaren bewaar. Ik weet geen betere manier op dit moment. Het is een mand van de Action trouwens.)

Deze planken vind ik heerlijk. Al deze spullen stonden eerst ergens in de kast en op de tafel! Ik had toen helemaal geen plek.

De potjes op deze foto heb ik ook allemaal gevonden in de kringloop. Ik vind het enorm handig om zo mijn scharen, haaknaalden en tangetjes op te bergen. Ik weet het, ik heb véél tangetjes en (ik biecht het maar op) ik heb er nog wel een paar op mijn verlanglijstje staan.
Het voorste potje is een zelfgemaakt speldenkussen. Heel gemakkelijk en erg handig.

*Since I love peeking in other people’s craftingrooms, I thought I’d share my craftingspace with the world as well. Many items (the table, glass and porcelain) are thriftstore finds. The shelfs are bought at IKEA’s and I love them. All these items were first stored on that table and somewhere in a cupboard. I had no space to craft, whatsoever.*