Tags

*English text below*

Tsja, en toen wilde ik het in dit blogbericht over kralen hebben. Kralen!! Over dat ik er niet genoeg van kan krijgen. Over dat ik écht helemaal gek ben op kralen. Over dat ik me niet anders kan herinneren, dan dat ik kralen heb verzameld. Over dat ik toen ik vijf of zes jaar was, al kralen kreeg voor Sinterklaas. Over dat ik nog een kralentangetje uit mijn jeugd (lees: vanaf mijn achtste ofzo) heb. Over hoe heerlijk ik dat vind!!

Helaas…. aangezien vrijwel al mijn foto’s mislukt zijn (volgens mij is mijn camera bijna overleden!) houd ik het in plaats daarvan alleen bij een kleine sneak-preview van een deel van mijn kralen. Hopelijk kan ik binnenkort de complete inhoud van mijn kralenbakken laten zien.

* I was going to show all my beads, but unfortunately all the pictures I took, were blurry. I only can show a little preview of the beads that I have.*