Tags

*English text below*

Via bloglovin’ volg ik heel wat blogs en vandaag zag ik toch zoiets leuks!
Een gehaakte rok!!

Gehaakte rokBron: inke-pinke.blogspot.com

DAT.WIL.IK.OOK voor mijn twee dochters. Ik ben dus direct een gaan googlen voor wat foto’s en ik ben van allerlei leuks tegengekomen. Nu nog eens nadenken wat voor rok ík nou zou willen maken.

Bron: gethookedbymelissa.blogspot.com

Gehaakt rokjeBron: cadeautjesmaken.wordpress.com

Bron: hipstore.nl

lime'n'lemon
Bron: Flickr door ‘MarianneS’

Baby Girl Crochet Flower Skirt Brown Turquoise Headband
Bron: Flickr door ‘Sock Monkey 77’

En mijn favoriet is deze.

Crochet-Lace with Denim-Skirt
Bron: Flickr door ‘rozige Zeit’

*With the help of bloglovin’ I lurk at a lot of blogs. Today I saw something very cute: a crochted skirt.
I really want to make one myself and googled away to get some inspiration. I would love to make one for my little girls.*