Tags

,

De laatste tijd heb ik Ebay helemaal ontdekt. Een beetje laat, ik weet het, maar de schade haal ik goed in.
Ik heb van alles gekocht via Ebay. Wat een plezier om steeds weer een envelopje binnen te krijgen!

Zie hieronder voor de envelopjes. Zoveel zijn het er toch niet? *kuch*
(De reden dat ik de envelopjes bewaar is dat ze gemaakt zijn met bubbelplastic en ik ze daarom graag opnieuw gebruik.)

Mijn grote trots is dit oorbellenrek (en ja, ik weet dat hij niet helemaal perfect is).

Veel ‘kralen’ uit deze kralenbakken komen ook van Ebay. Eigenlijk zijn dit geen kralen, maar voornamelijk benodigdheden. De kralen verdienen een aparte blogpost.🙂

*klik op de foto’s voor een grotere afbeelding*

Toch kralen, maar dan specifiek metalen tussenkralen. Vrijwel alles op deze foto is van Ebay.

Kralenkapjes

Benodigdheden (de hoofddoekspelden bovenin zijn niet van Ebay)

Metalen tussenkralen. Veel op deze foto is van Ebay.

Kralenkapjes

Benodigdheden (ook hier geldt: de hoofddoekspelden bovenin zijn niet van Ebay)

Ik vind het alleen al geweldig om naar mijn kralenbakken te kijken, er in te rommelen, alles weer netjes op te bergen, nog zonder dat ik er iets mee doen. Heerlijk!!😀