Tags

,

Oh oh! Door mijn bezig zijn met het Eid-project en mijn post over recepten (hier en hier) en het willen opbergen van die recepten in mappen, ben ik weer bezig met een project van vroeger. Een leuk project, maar ook een vrij grote.

Een tijd geleden was ik heel intensief bezig met het opzetten van een huishoudorganiser. Ja inderdaad, een map met allerlei informatie om je huishouden en andere zaken die je bezig houden, wat meer te stroomlijnen. Ik ben nooit tot het einde gekomen en wil nu eigenlijk weer verder. Ik ben benieuwd hoe ver ik nu ga komen.

Dit is wat ik toendertijd had.

De voorkant van mijn map. Het motto spreekt me nog steeds aan.


(Een deel van de) vulling van mijn map.


Titels van de verschillende onderdelen (ik wil in ieder geval nog de titels ‘Eid-project‘, ‘blog‘ en ‘islam‘ bijmaken).


Standaardboodschappenlijst, ideeën voor maaltijden, weekmenuplanner.

Helaas is mijn computer weer eens gecrasht een tijd geleden (ik heb een vrij oude, intensief gebruikte computer), dus de vraag is of ik mijn template voor de titelbladen heb nog kan vinden. Wie weet komt er binnenkort wel een heel nieuw ontwerp langs. I’ll try and keep you posted.