Tags

, ,

Al een tijd lang wil ik proberen om een randje rond stof te haken. Gisterenmorgen begon ik er vol goede moed aan. Ik had meteen bedacht om foto’s te maken van het proces, zodat ik die hier kon posten.

Het begon goed:

Het uitzoeken van de stof en bijbehorende katoenen haakgaren…


Het knippen van de draadjes…


Het spelden…


Het naaien…


En toen gebeurde er dit. *FAIL!*

Ik heb het dus maar aan de kant gelegd. Gelukkig heb ik nog twee shawltjes die al omgezoomd waren, die ik ook wel zou willen omhaken.


Toevallig ook turquoise en blauw…


Alles lag klaar, maar mwah… geen zin meer in stof…

Vervolgens de kralen tevoorschijn gehaald. Toevallig (echt waar!) ook in turquoise en blauw. Ook dit was het niet…


Andere kraaltjes (jaja, ook turqoise en blauw) bij elkaar gelegd om te kijken wat goed zou combineren. Daar ging wel een lampje branden bij me.

Ondertussen was het al avond geworden en heb ik dus uiteindelijk heerlijk met mijn dochter geknutseld.

Ook hier zijn foto’s van gemaakt, maar ik ben nog niet helemaal klaar. Zie het kleine wormpje onder op de foto (klikken is groter en beter beeld)….

Uiteindelijk heb ik gisteren nog een heel leuk armbandje geregen. Morgen wil ik het af werken. Dan hoop ik een kleine tutorial voor kralenrijgwerk te kunnen posten.