Tags

Ik ben er wel, hoor. Ik ben alweer een week terug van het weekend in Nederland. Maar ik kom momenteel gewoon niet toe aan handwerken, knutselen of iets anders creatiefs.
Het is hier heel druk in huis, het licht is te slecht om goede foto’s te maken. Wat me echt tegenhoudt, is dat mijn opa ziek is en dat hij ieder moment kan overlijden. Mijn gedachten zijn erg veel bij de familie. Ik woon vrij ver weg, zeker omdat ik moet treinen naar de familie toe (5 uur heen, 5 uur terug). Hij werd al heel ziek toen ik daar was, maar ik moest weer terug. Geen leuke tijd dus, maar ik probeer het te accepteren. God geeft leven en God neemt leven. Alles is in Zijn hand en alle eer is aan Hem.

Ik ben dus niet echt bezig met creatief zijn op dit moment. Hopelijk wel tot snel. Voor nu is het eventjes pauze van mijn kant.