Tags

Eindelijk weer een blogpost van mijn kant. Het heeft lang geduurd, maar ik ben er weer. Ik heb de afgelopen weken wel wat foto’s gemaakt voor komende blogposts, maar had domweg geen energie, puf, zin… om te gaan zitten en een blog te schrijven.

Mijn opa is uiteindelijk rustig overleden, omringd door zijn geliefden. Er is in de familie ook vrede met zijn overlijden. Mijn oma is een dappere vrouw, die haar verdriet waardig draagt. Ik ben onder de indruk geraakt van mijn familiebanden de laatste tijd. Ze stonden allemaal voor elkaar klaar, wat in het verleden ook weleens anders is geweest.
Mijn familie is praktiserend christelijk en ook ik werd uitgenodigd om ‘de rouw in de kerk te brengen’. Ik ben gegaan, samen met 64 andere familieleden (en dat was nog niet eens de helft, maar velen wonen in het buitenland). Het was indrukwekkend en voor mij ook een afsluiting van een moeilijke maand.

Afgelopen week ben ik (weer) een weekje in Nederland geweest. Er is natuurlijk uitverkoop en ik ben echt ENORM goed geslaagd. Al jaren heb ik wat opbergbakken van de Kruidvat (ik heb er hier al eens over geblogd). Deze heb ik ooit al eens voor 2 euro per stuk gekocht, terwijl de normale verkoopprijs 4,95 is. Groot was dan ook mijn vreugde dat ik in de Kruidvat wéér veel dozen tegenkwam voor ietsje meer dan 2 euro per stuk. Ik heb voor 25 euro dozen gekocht. *kuch*
De onderste twee zijn al een beetje ingericht ook. Mijn man werkt ’s avonds, dus de komende week heb ik alle tijd om de bakken goed in te richten. Ik heb er enorm veel zin in. Eindelijk weer ruimte om alles op te bergen. Mijn oude dozen puilden onderhand uit.

Ik ben niet alleen van plan de dozen in te ruimen, maar wil ook zeker weer (veel) gaan bloggen. Ik heb ook een fototent gekocht en ben aan het stoeien met het maken van foto’s enzo enzo enzo. Ik heb er zin in.