Tags

,

En toen ontdekte ik vanmorgen ineens dat ik op Freubelweb sta met een haakpatroon die ik heb geschreven. Wow! Ik had vanmorgen vroeg al een smak meer bezoekers gehad dan normaal en kan zien waar die vandaan komen. Toen ik dus de link van Freubelweb volgde, zag ik tot mijn grote verbazing mijn gehaakte speldenkussen staan (zie hier voor het patroon).

Kijk toch eens!!😀 (Direct linkje )

Let alsjeblieft niet op de kleurverschillen van mijn tekst in de foto’s. Ik was bij de eerste foto vergeten de code van de kleur te onthouden. Normaal gezien zou ik het de foto’s wel weer willen editten, maar mijn computer is écht op sterven na dood. Ik zeg dat al een jaar, maar nu is dat echt het geval. Hij loopt continue vast, heel irritant. Ik zie het dus even niet zitten om de foto’s weer goed bij elkaar te laten passen.

Anyway, Freubelweb is een geweldig leuke en fris blog/website, waarop tonnen aan ideeën te vinden zijn. Ik vind het een gigantisch compliment dat mijn patroon daar wordt vertoond en ben daar stiekem best trots op.
Verder voor alle bezoekers die via Freubelweb hier komen: welkom! Leuk dat je er bent. 😀