Tags

, , ,

Afgelopen week ben ik druk geweest met het afmaken van een swap die mijn swappartner en ik al afspraken in november. Tenminste, toen wisten we dat we samen zouden swappen, maar de deadlline is morgen ‘pas’. Ik ben dus niet te laat.😀
Ik heb al eerder hier, hier en hier geblogd over swappen. Ik vond het op zich leuk om wat te versturen, maar kreeg nou niet altijd leuke dingen terug, eerlijk gezegd. Ik heb het daarom op een héél laag pitje gezet.
Mijn partner van de Granny-square swap was toen nogal onder de indruk van mijn haakkwaliteiten. *kuch* Ze vroeg me in ieder geval om weer te swappen met haar, maar dan voor gehaakte bloemen. Aangezien ik van haar in het verleden wél leuke pakketjes heb ontvangen, wilde ik met haar wel weer swappen. (En inderdaad: ik heb vandaag haar swap ontvangen en het is GE-WEL-DIG! Ik ben er verschrikkelijk blij mee, heb al foto’s gemaakt voor een nieuwe blog. Ik denk dat ik het morgen of overmorgen ga posten. )

Anyway, mijn swappartner heeft een hoes voor haar gitaar gekocht en wil daar bloemen op appliceren. Het liefst wilde ze dus bloemen in grijs/zwart. Dat heb ik geweten. Ik kan dat ’s avonds niet haken, want ik zie het gewoon niet goed. Dat was dus goed plannen met mijn drie kleine kinderen. Een goede leer voor de volgende keer.
Daarbij is foto’s maken van zwarte bloemen ook nog eens niet zo evident. Dit is het beste wat ik er van kon maken qua foto’s.

Mijn gehaakte bloemen, alleen de grijs/zwarte

Mijn gehaakte bloemen, alle kleuren

Ze wilde ook nog wel een tijdschrift of boek in het Nederlands (ze is zelf Amerikaans), want buitenlandse hobbyboeken zijn altijd leuk volgens haar. Nou, niet alleen volgens haar, want ik probeer ook altijd overal waar ik ben in het buitenland, te zoeken naar hobbyboeken en hobbymaterialen. Dat deed ik al toen ik vijftien jaar was.
Lang leve marktplaats.nl dus, want voor een prikkie heb ik onderstaande boeken en inspiratie’folders’ (is wel iets meer dan dat) op de kop kunnen tikken.

Verder heb ik nog drie oude tijdschriften die ik niet meer gebruik, in het pakket gedaan. Twee ervan heb ik in Tunesië gekocht (ik maakte geen grapje toen ik zei dat ik altijd overal zoek naar hobby-gerelateerde dingen!).

Verder nog een hoofddoekspeld en een paar oorbellen.

Dit is uiteindelijk de complete swap.

Ziet het er niet geweldig leuk uit zo ingepakt? Het pakket woog uiteindelijk bijna een kilo, dus ik heb een klein kapitaal aan verzendkosten betaald, maar dat hoort een beetje bij swappen.

Zoals ik al zei heb ik haar swap al ontvangen en het is echt heel leuk. Ze inspireert me ook en dát is me alle verzendkosten waard. Maar goed, wordt dus vervolgd insha Allah (als God het wil) ….