Tags

,

Zoals ik gisteren al schreef (dat was trouwens mijn honderdste blogpost, yeah!!), heb ik het pakketje van mijn swappartner al gekregen. (Hopelijk krijgt zij hem net zo snel in de bus als ik).

Anyway, ik had mijn swappartner verteld over mijn Eid-project en dat vond ze erg leuk. Ik wilde graag een slinger van haar krijgen en dan enigszins oosters/islamitisch getint. Ik heb verder aan haar overgelaten hoe ze dat zou verwerken in de slinger.

Ik vind de slinger echt he-le-maal het einde! Dat moskeetje vind ik echt super! De schaapjes zijn leuk. De maan is een symbool in de islam. Het blauw als achtergrond bij de wolken klopt gewoon. Dat vogelkooitje vind ik ook helemaal het einde (in Tunesië zie je die veel). Ik vind het echt zo leuk!

En…. los van die slinger an sich, ze inspireert me ook om zelf te gaan experimenteren met een slinger. Ik krijg hier gewoon een heleboel nieuwe ideetjes van. Dat is eigenlijk voor mij wat swappen zo leuk maakt. Doordat je ziet wat een ander maakt rond een thema, wordt je even uit je comfortzone gehaald en kun je verder gaan. Misschien ga ik toch maar weer wat vaker swappen. Dan zal ik maar heel kritisch zijn op mijn swappartners.😀

Dit is het tweede deel van de swap trouwens.

Ik heb nog twee Clover haaknaalden gekregen. Ik wilde heel graag een extra haaknaald in de maat 2,75 en nog een andere maat. Ik kan niet meer haken met gewone haaknaalden, want ik merk nu pas hoe pijnlijk dat voor mijn pols is. Dat is zo’n enorm verschil. Met de Clover haaknaalden is mijn hand veel meer ontspannen en kan ik veel langer achter elkaar haken. Met mijn huidige WIP is dat wel handig.😀 Beetje bij beetje wil ik dus de serie Clover haaknaalden compleet gaan maken.

Het garen rechts op de foto is linnen wat zij besteld had via Etsy. Ze hoopte er mee te kunnen breien of haken, maar het draad was echt wel een teleurstelling voor haar. Ze heeft me wat opgestuurd, zodat ik het zelf eens kon bekijken. Het paarse garen laat zien hoeveel ze heeft kunnen winden zonder een enorme knoop te krijgen.

Daarnaast heb ik nog wat spelden gekregen. Die zou ik ook in mijn hoofddoek kunnen dragen, als ik mijn zelfgemaakte hoofddoekspelden niet draag.
En oh ja, ze heeft nog drie lege ‘vlaggen’ meegestuurd, zodat ik naar eigen inzicht nog iets bij zou kunnen maken voor de slinger. Dat vind ik heel erg attent. Ik heb namelijk wel wat ideetjes op dit moment.

Al met al een geweldig leuk pakketje. Ik ben er heel blij mee en zit steeds met die slinger in mijn handen te kijken hoe en wat ze nou gemaakt heeft. Glim en grijns dus van mijn kant. Dat was nou echt een leuke swap. Heerlijk!