Tags

,

Dat was de vraag die ik afgelopen tijd een paar keer heb gehoord. Ik was er (niet zo slim) van uit gegaan dat dat wel duidelijk was.
Natuurlijk wil ik foto’s laten zien waarop te zien is hoe ik mijn hoofddoekspelden draag. Vandaag heb ik foto’s geprobeerd te maken, maar dat is duidelijk iets wat ik nog moet oefenen (houding en hoek ed).
Het beste wat ik op dit moment kan laten zien is de foto hieronder. Deze is genomen op een dagje uit naar Antwerpen.🙂 Ook niet super, maar in ieder geval iets.

Het is trouwens déze speld die ik hier draag.

Zo is ook de verhouding hoofddoekspeld/hoofd duidelijker, denk ik. Oh trouwens, je voelt die speld dus niet bungelen tegen je hoofd en je hoort ook niets. Dat vroeg ik me namelijk af, maar dat is dus niet zo.

Hopelijk kan ik binnenkort wat meer en duidelijker foto’s laten zien van hoofddoekspelden die gedragen worden. Fijne avond nog!