Tags

, , ,

Een mondvol, he? Zeg maar gewoon dat er veel verschuivingen in hobbymateriaal van de ene naar de andere persoon aan de gang is.πŸ˜€πŸ˜€

Als eerste deze RAK. Een RAK is een ‘Random Act of Kindness’ (willekeurig vriendelijk gebaar). Op swap-bot.com bood iemand aan zomaar setjes met postzegels te versturen. Gewoon omdat ze er zin in had. Nu spaar ik zelf geen postzegels, maar mijn postbode wel. Die belde een tijdje geleden bij me aan of ik alsjeblieft alle postzegels van al mijn exotische pakketjes/envelopjes wilde bewaren. Dat doe ik vanaf nu en ik heb gevraagd of ik deze RAK dan door kon schuiven naar mijn postbode. Dat mocht, dus afgelopen week vielen deze postzegels in mijn brievenbus.
Zijn het er niet veel?

Ik heb zelfs Pakistaanse en en een Marokkaanse zegel gespot. Nee, ik ga ze niet houden, maar vind ze wel erg leuk.πŸ˜€

Verder ben ik weer aan het swappen op swapworkshop.com. Hier wordt gewerkt met credits. Als je iets aanbiedt om te swappen, krijg je daar credits voor. Met die credits kun je weer andere spulletjes swappen van een ander lid. Eventueel kun je ook credits kopen.

Ik ben mijn voorraad spullen die ik niet gebruik aan het uitmesten en ben begonnen met het plaatsen van allerlei kant/band/lint.

Zie hier voor alles wat ik aanbied (sommige foto’s zijn besproken). Mocht je wat interessants zien, meld je hier aan (en noem mij dan alsjeblieft als referrer, dan krijg ik ook nog wat credits :D).

Met de swaps Γ©n dus de credits van afgelopen week ga ik wat leuks uitzoeken bij bragginrights. Zij heeft zulke leuke verzorgingsproducten. Ik wil er graag wat van uitproberen.

Ik ga in ieder geval voor deze scrub.πŸ˜€

en waarschijnlijk ook voor deze zeep.

Foto’s van swapworkshop.com

Nog even wachten tot mijn laatste pakketje aan is gekomen en dan ga ik shoppen bij haar.πŸ˜€

 

Verder wil ik wat hobbyboekjes gaan verkopen. Ik begin even kalm aan met deze twee Hobbywijzers van Cantecleer.

Ik wil er € 2,50 per stuk voor hebben. Mocht je interesse hebben, kun je me hier of via Marktplaats.nl contacteren.

Als laatste (en daar heb ik nog geen foto’s van) ben ik allemaal stansen voor mijn Big Shot. Ik heb nu wel een ernstig gat in mijn portemonnee, zeg. Die dingen zijn duur!! Maar ik weet al wat ik met de stansen ga doen. Hopelijk heb ik ze snel binnen en kan ik wat foto’s laten zien.
Als ik die twee (en later meer) hobbyboekjes nu verkoop, kan ik dat gat in mijn portemonnee misschien wat dichten. Dat zou een stuk pijn schelen.πŸ˜€ Dus aarzel niet en koop en swap met mij.πŸ˜€

Fijne avond nog en hopelijk tot snel.