Tags

, ,

Sjonge, dat is een tijd geleden. 11 februari postte ik voor het laatst. Mijn computer crashte afgelopen maand en het duurde eventjes voordat ik een nieuwe kon kopen. Nu ben ik er weer en hopelijk houdt deze computer het ook weer zeven jaar uit, net als de vorige.😉

In de tijd dat ik niet online was, kreeg ik een paar mailtjes van lezers. Leuk!! Twee ervan wil ik graag hier laten zien.

Een tijdje geleden schreef ik een fototurorial voor het maken van een knopenketting. Ik vroeg daarbij om foto’s als iemand een knopenketting had gemaakt volgens deze tutorial. Hieronder volgt een foto van een knopenketting gemaakt volgens mijn tutorial. Hij is oranje en ik vind hem zelf errug leuk!
Dank je wel voor het mailen van de foto. Super om te zien. Ik ging helemaal glimmen van het mailtje met de foto. Het is zo leuk om te zien dat een tutorial ook daadwerkelijk gebruikt wordt. Joehoe!

In de tweede mail stond een vraag. Ik moest het antwoord schuldig blijven, maar hoop dat er hier lezers zijn die wel het antwoord weten.
Onderstaande foto is een mal, waarmee vroeger bloemetjes gemaakt konden worden. We praten dan ongeveer over de jaren ’50/’60. Is er iemand die enig idee heeft hoe je deze mal kunt gebruiken? Ik ben zelf ook erg benieuwd naar het antwoord. Het ziet er wel interessant uit namelijk.

Niet zo’n lang berichtje om mee te beginnen, maar ik heb nog wel meer in de pijplijn zitten. Ik heb aardig wat foto’s gemaakt, een fototutorial gemaakt, ben bezig met een gehaakt vestje voor mijn dochter etc etc. Er gaat dus nog van alles aankomen de komende tijd, is de bedoeling.