Tags

, ,

Alweer twee maanden geleden, op een verschrikkelijk druilerige dag, zag ik dat er ook in Sint-Niklaas aan yarn-bombing werd gedaan. Alhoewel Sint-Niklaas niet persé klein is, gebeurt er nooit zoveel op cultureel gebied (tenminste, niet dat ik interessant vind). Dit vind ik dus wél leuk. Ik word er blij van als ik die vrolijke breisels zie hangen.

Dus hier een aantal foto’s van het plein voor het station van Sint-Niklaas.🙂 En ja, het was echt een druilerige dag.😦

Dit zag er ook wel leuk uit. Trouwens, hier werd ook van alles gehaakt, dus het ging niet alleen om wildbreien, maar ook om wildhaken.😀

Ik heb gewoon een associatie met kunstige dieren (jammer van de drukte op de achtergrond van de foto).

Hier nog een (ietwat onzichtbaar) overzicht.

Ik zag dat er nog mensen bezig waren de kunstwerken te bevestigen (en deze keer niet met tie-wraps😉 ).
Ik heb even met ze gepraat en blijkbaar waren het leerlingen en een juf. Ik ben vergeten te vragen voor welke opleiding het was, maar chapeau dat er scholen zijn die zich hiermee bezig houden. Ik word er in ieder geval blij van.🙂