Tags

Vanmiddag kwam ik, voor het eerst in lange tijd, weer eens bij de kringwinkel. Die kringwinkel is erg groot, blijkbaar de grootste van Vlaanderen. Het is altijd weer kijken waar ze eventuele tweedehands hobbyartikelen (m.n. kralen en wol) verstoppen.
Maar vandaag was het niet verstoppen, maar was er gewoon een serieuze hoek met al-le-maal hobbyspullen. Gloednieuw in de verpakking, voor een derde van de originele prijs. Wow! Vooral heel veel hobbyspullen om kaarten te maken, dat wel. Ik heb met van allerlei moois in mijn handen gestaan, maar ik ben echt-echt-echt niet goed in kaarten maken of knutselen met papier, dus heb mezelf gedwongen ook heel veel weer gewoon terug te leggen.

Uiteindelijk was dit mijn oogst.

Twee keer negen meter bloemetjeskant (echt heel ouderwets, superleuk!!) voor € 2, twee zakjes vrij dikke rocailles voor € 3,50, twee pakketjes borduurdraad (voor mijn vilten projecten) voor € 2,20, een zakje belletjes voor € 1,00 en een pak met 8 textielstiften voor € 1,50.

Ook heb ik nog deze opbergbak gescoord. Hij kostte maar € 1,00.😀 Daar ga ik vást wel dingen in op kunnen bergen. Hij is flink groot en ik ben er helemaal weg van. Nee hoor, ik heb helemaal geen organiseer-tic ofzo.🙂

Voor € 12,20 kwam ik dus helemaal blij de winkel uitgelopen. Heerlijk, zulke leuke koopjes. Ik ben er helemaal blij mee.