Tags

, ,

De afgelopen tijd heb ik niet stil gezeten wat de Ramadan aftelkalender betreft. Ik heb er alleen geen foto’s van gemaakt.

Ik heb de rechthoeken uitgestanst met mijn Big Shot, geteld hoeveel cijfers ik nodig had en die ook allemaal uitgestanst. Dat was een grote, saaie klus. Vandaag ben ik begonnen de cijfers vast te naaien op de rechthoeken. Dat is ook nogal een klus.🙂 Maar ik word er wel blij van. Joehoe!

Héél veel cijfertjes. Ik heb letterlijk geturfd hoeveel eentjes, tweetjes, drietjes etc ik nodig zou hebben.

Een flinke stapel rechthoeken en het zijn er nog niet genoeg.

Ik zette namelijk de cijfers vast (naaimachine, hoor) en realiseerde me dat ik allemaal losse eindjes zou hebben aan de achterkant. Ik ben helemaaaaaaaaal geen perfectionist, dus ik vond dat er dus maar een dubbel lapje vilt van gemaakt moest worden. Ik mag dus nog eens 30 rechthoeken uitstansen.🙂

Mooi he??

Als ik alle dertig rechthoeken af heb (ooit!), ga ik ze vastzetten op een grote lap vilt. Maar beetje bij beetje…. Alle goede dingen gaan langzaam, toch?

PS: Picnik is gesloten.😦 Nu heb ik mijn foto’s maar voorzien van een tekst door middel van Paint. Alleen heb ik nog niet ontdekt hoe ik de letters wit moet maken. Zucht.