Tags

Morgenochtend vertrek ik, als God het wil, voor vier daagjes mini-vakantie. Joepie!! Ik ga bij mijn moeder en zus logeren en heb daar heel veel zin in. Helaas moet mijn moeder werken, maar ik ga wel samen met mijn zus VRIJMARKTEN op de Koninginnedag!!! We zijn daar allebei gek op en willen er dan ook op tijd (lees 07.00 uur) staan.

Mijn (fantastische!!) man blijft thuis met de kinderen. Vandaag heb ik allemaal boodschappen gedaan, zodat hij in ieder geval niet naar de winkel móet. Ik heb niets creatiefs meer gedaan, want daar heb ik geen tijd voor gehad.

Ik hoop heel hard dat ik maandag leuke, creatieve dingen kan vinden (kopen dus). Ik ben de uren al aan het aftellen. Wat heb ik Koninginnedag en de Koninginnedag-sfeer gemist de laatste jaren. Ik heb er ontzettend veel zin in.

Hopelijk tot over een paar daagjes.