Tags

, ,

Ondanks dat ik drie kleine kinderen heb, kom ik gelukkig nog wel aardig toe aan hobby-tijd voor mezelf (ik máák die tijd gewoon), maar lastig is het wel. Vandaag had ik inspiratie voor het maken van nieuwe hoofddoekspelden, maar de kinderen waren nog wakker. Ik moest dus heel erg opletten dat onze jongste niet met alles op de loop ging. Ook zijn de spelden nogal scherp, dus helemaal handig was het allemaal niet.

Nu gaan we gelukkig de goede tijd van het jaar tegemoet (ook voor het maken van foto’s voor wat ik die dag heb gemaakt), maar in de winter wil ik toch ook wel graag bij normaal daglicht hobby-en, want anders zie ik niets. Zeker voor mijn Ramadan aftelkalender heb ik letterlijk tijd, ruimte en concentratie nodig. Ik blijf het lastig vinden. Maar ja, als ik die hobby-tijd voor mezelf heb, ben ik daarna wel een leukere moeder. Ik krijg er namelijk energie van.

Ondanks alle drukte van drie kinderen die in mijn bakken zaten te loeren en soms te graaien, heb ik toch nog wat hoofddoekspelden kunnen maken. Ik moet zeggen dat ik qua kleur en ook wel qua vorm enigszins uit mijn comfortzone ben gestapt. Normaal grijp ik heel vaak naar dezelfde kleuren. Ik ben nu toch behoorlijk onzeker over deze spelden. Feedback is zeer welkom.

Verder zijn ze allemaal te koop. Neem bij interesse contact op met mij via een reactie op mijn blog, een reactie op mijn Facebook-pagina of mail me: miemons[at]hotmail[dot]com. De spelden kosten € 3,75 per stuk. De goudkleurige spelden met bloemetjes zijn € 2,50 per stuk (en deze vier spelden mogen samen weg voor € 8,00).

Ik heb vandaag ook nog een hoofddoekspeld gemaakt voor bij een paar blauwe oorbellen die ik vorig jaar heb gemaakt.

Op Flickr zei iemand ze leuk te vinden, dus die krijgt ze nu van mij cadeau.

Ik geloof dat ik aardig productief ben geweest vandaag. Heerlijk! Nu ga ik lekker tv-kijken met mijn man. Helaas is de serie Nikita niet meer op tv, dus het zal voetbal worden. 😉

