Tags

, ,

Gisterenavond kreeg ik ineens de geest. Ik vond mezelf terug terwijl ik twee Afrikaanse bloemen aan het haken was. Ja, tegelijk. Eerst twee gele hartjes, toen de groene kleur etc.
Het patroon komt hier vandaan. Zij maakt echt hele mooie dingen trouwens, echt een aanrader!
En ja, ik heb precies dezelfde kleuren genomen. Ik vond het een heerlijk frisse kleurencombinatie.

Hier dus mijn speldenkussen. Joehoe!

Ik heb gewoon zelf even een kussentje gemaakt en gevuld voor binnenin. Anders komt natuurlijk de vulling er tussen uit. Gezien het feit dat je die bloemen in een klein half uurtje wel af hebt en ik ze heel leuk vond en er nog wel meer ga maken waarschijnlijk (cadeautjes voor moeder en zus die vaak achter de naaimachine zitten) heb ik maar meteen nog 8 van die kussentjes gemaakt.🙂 Ik heb verder toch niets te doen.😀

Oh ja, ik heb ook nog deze spelden gemaakt vandaag. Mooi he?

Fijne avond nog!