Tags

, , ,

Het is nu een dag geleden dat ik mijn geheim opbiechtte. Ik heb fantastische lieve reacties gehad. Dat heeft me heel erg goed gedaan. Ik hoorde ook van twee mensen in mijn omgeving dat zij het zelf ook hebben of hadden. Dat schokte me. Ik wist het echt niet. Ik ben in ieder geval niet alleen en dat helpt.

Op het moment dat ik dit schrijf, ben ik nog niet begonnen met haken, máár heb ik ook nog geen eetbui gehad. Daar ben ik echt supertrots over!! Ik had vandaag een paar (veel) momenten dat ik er aan dacht, maar alleen al de blogpost van gisteren hielp me al. Ik ben verder niet van plan dit een therapeutisch blog te laten worden, maar wilde dat wel laten weten. Mijn man weet hier ook van en alhoewel hij er niet veel op zei, merk ik wel dat hij er rekening mee houdt. Dat vind ik enorm lief. Uiteindelijk zijn het de daden die spreken en niet de woorden.😉

Ik heb verder gekeken naar de kleuren garen die ik heb. Ik twijfel nog over de kleur van het vest-to-be.
Deze kleuren heb ik en ze spreken me allemaal wel een beetje aan. Alleen bij die roze ben ik bang dat het een verschrikkelijk vest gaat worden. Ik houd van roze, maar een knalroze vest in mijn maat lijkt me geen goed idee.😀 Ik zou mosgroen dan juist wel weer leuk vinden, maar daar heb ik op dit moment maar één tint van, dus dan moet ik meteen weer van alles bij gaan kopen.






Ik dénk dat als ik echt een eetbui wil hebben, ik op dat moment gewoon een kleur grijp en daar dan wel mee zal werken. Ik zie het wel komen.🙂

Verder ben ik gisterenavond nog even heel hard bezig geweest met nieuwe spelden. Er kwam een heleboel energie vrij na het schrijven van die post van gisteren. Daar heb ik mooi gebruik van gemaakt. Alleen heb ik vandaag overal de restjes lijm af moeten schrapen. Ik zoek nog ‘nozzles’ (ik heb even geen idee wat voor woord je er voor moet gebruiken in het Nederlands), zodat ik de lijm beter kan doseren.







Zijn ze niet leuk? Ik vind ze erg mooi door hun eenvoud.

Daarnaast heb ik geëxperimenteerd met nieuwe, kortere spelden. Deze zijn maar 5,1 cm lang.
Ik heb er wat kralen opgelijmd, aangezien de dopjes hier niet op passen. Ik heb nog niet geprobeerd of glazen facetkralen op deze spelden geregen kunnen worden. Dat komt waarschijnlijk ergens deze week nog wel.

Op deze foto kun je goed zien hoe lang (of kort) deze spelden zijn.

Is weer iets heel anders, he?

Verder heb ik een Facebook-pagina (like me!) waar ik nog wat foto’s van lege spelden zal posten. Deze blogpost staat vol genoeg met foto’s.😀