Tags

Het is hier de laatste tijd wel heel rustig op mijn blog, he? Pff, het gaat hier altijd met bergen en dalen, net een achtbaan. Ik heb de laatste paar weken me helemaal niet lekker gevoeld. Het is nu een maand geleden dat ik postte over ‘mijn geheim‘ (ik merk dat ik het nog altijd heel moeilijk vind om het echt open en bloot te benoemen). Anyway, ik heb het de eerste twee weken heel goed gehad. Géén eetbuien, maar ook niet gehaakt, omdat ik vrijwel direct na het posten wel heel veel last van mijn polsen en enkels kreeg. Reuma-achtige klachten, alleen héb ik geen reuma. Het is bij mij ws. psychosomatisch en geeft aan dat iets heel veel stress geeft. Misschien was het toch niet zo handig om zo’n groot project te willen starten. (Toch blijft het wel zoemen in mijn hoofd en hoop ik alsnog wel te kunnen beginnen met haken én bevechten van mijn eetbuien als mijn polsen volledig pijnvrij zijn.)

Het positieve aan dit verhaal is wel, dat ik fantastische reacties heb gehad. Hele lieve, bemoedigende reacties, maar ook verhalen van lotgenoten. Zelfs ook mensen die ik dacht een beetje te kennen. Ik vond het soms schokkend om te horen. Ik ben niet alleen, zoveel is een ding wat zeker is.

Door die pijn aan mijn polsen en enkels, heb ik heel weinig gedaan de laatste tijd. Tel daarbij op dat mijn camera overleden is en ik wel een nieuwe camera heb, maar nog geen kabel en het plaatje is compleet. Ik heb een tweedehands camera gekocht via MP en laat altijd alles naar mijn moeder in Nederland sturen. De camera kwam aan en is al door mijn moeder hierheen meegenomen, maar het kabeltje was de verkoper in eerste instantie vergeten te sturen. Die is gelukkig alsnog verstuurd (leve de eerlijke verkopers!!) en ligt nu dus alsnog bij mijn moeder. Alleen heb ik die sinds haar vorige bezoek met camera niet meer gezien. Heel handig dus. NOT! (Ik wilde het niet naar België laten sturen, want ik ben als de dood dat ik dat kabeltje kwijt ga raken, ben al heel blij dat het heelhuids bij mijn moeder ligt).

Anyway, ik hoop volgende week vrijdag voor een dikke week naar mijn moeder te gaan en terug te komen met nieuwe energie, ideeën én kabeltje. Hopelijk kan ik dan weer wat meer posten. Het is wel met een slag om de arm, want het is zomervakantie en ik heb drie kleine kinderen. Maar hopelijk weer tot gauw.

Fijne schoolvakantie alvast voor iedereen (met en zonder kinderen).😀