Tags

,

Jaja, nu maak ik je nieuwsgierig! Of niet?😦 Ik vind in ieder geval dat ik een leuk nieuwtje te vertellen heb, maar eerst mijn aankopen.
Tijdens de afgelopen mini-vakantie bij mijn moeder ben ik bij ’t Winkeltje van Jannetje geweest en heb ik daar een klein fortuin aan haakgaren gekocht. Ik ben er helemaal verliefd op.

Is het niet mooi? Zeven kleuren, vier bollen per kleur (totaal 28 bollen!). Ik zou toch een heel eind moeten kunnen komen. Het is voor een lappendeken voor mijn oudste dochter. Die wil nu eindelijk ook wat, nu haar jongste zusje een een granny-square-deken en haar broertje een gestreepte deken hebben.
Ze wilde heel graag zwart in haar deken, maar dat stond niet bij deze kleuren. Die donkerpaarse/aubergine-kleur komt mooi in de buurt. Nu nog bedenken wat ik wil maken. Een “ripple-deken” of een “granny-stripe-deken”.

Verder heb ik voor mijn project eetstoornis en vest heel mooi grijs haakgaren gekocht. Ik ben dus nog niet begonnen, nee. Dat wil ik per vandaag gaan doen. Ik heb de foto nu gepost, dus kan ik het garen aan gaan breken.😀

Dit garen op de foto zetten had nogal wat voeten in de aarde. Het licht was heel slecht, dus de foto’s mislukten steeds. Kijk hoe ik ze nu op de foto heb gekregen! (En ja, op de eerste foto was er ook iets raars met de paarse bollen. De bollen staan op een bord, omdat ze anders tussen het droogrek/hoeslaken heenzakten).

Fout he? Zo graag wil ik goede foto’s hebben.😀 Ik kan in ieder geval zeggen dat ze gelukt zijn. Joepie!!

En voor degenen die nog willen weten welk nieuwtje ik heb: binnenkort hoop ik over te gaan naar een eigen domein. Ik vind het enorm spannend. Hopelijk verhuizen jullie mee!
Het blog staat er al ongeveer op, maar er moet nog wat gefinetuned worden. I’ll keep you posted.